CESTA KOŘENÍ (od 7 let)
Touto hrou vás bude provázet 16 vůní koření, které sloužilo k výrobě potravin a léků. Taktická hra vám pomůže pochopit fungování obchodu, dobrodružství a nebezpečí života na moři v objevitelských dobách. Vzhůru na palubu!
Vlastnit charterové lodě, dobývat nová území a získat monopol na vývoz koření. Takové byly cíle různých společností východní Indie v 17. a 18. století. Prožijte podobné dobrodružství tím, že se naučíte rozpoznávat vůni koření, abyste jej mohli levně koupit a poté prodat v jiných regionech. Mějte co největší zisky a vraťte se zpět do Evropy se vzácným nákladem.
Voňavá hra plná taktik, která vám umožní pochopit mechanismy obchodu, prožít různá dobrodružství a objevit mlhy života na moři je vhodná pro 2 až 5 hráčů.
Obsah balení: 1 hrací deska, 16 difuzérů, 66 karet (v angličtině), 72 koření, 54 zlatých mincí, 5 lodí, 5 čítačů lodí, 9 malých sudů, originální návod v angličtině. Návod v češtině je ke stažení zde.
Poznámka: Hrací karty jsou pouze v angličtině
Vhodné pro děti od 7 let.
Ve hře jsou použity 100% přírodní vůně: kávová zrna, vanilka, muškátový oříšek, koriandr, zázvor, oregano, kardamom, hřebíček, skořice a aromatické kompozice: kari, pepř, čaj. Všechny vůně jsou vyrobeny ve Francii pod vedením Véronique Deborise v továrně v Saint-Arnoult-en-Yvelines nedaleko Paříže.
TIPY A TRIKY:
Kapsle s vůní by měly vydržet minimálně 2 roky. Pokud je budete správně uzavírat a držet daleko od zdroje teple, vydrží mnohem déle.
Někdo, kdo není zvyklý používat svůj nos, může zjistit, že čichové rozpoznávání je docela obtížné. Prvním tipem je pokusit se vůni kategorizovat: je sladká? slaná? ovocná? květinová? dřevitá?
Druhým tipem je zkusit si zapamatovat, co se vám při této vůni vybaví. Náš čich je smysl, který je nejvíce spojen s naší pamětí! Jednoduchá vůně v nás může vyvolat představu ročního období (jahody v létě), osoby (babiččina vůně citronu), oblíbeného jídla (kari), příchuti jogurtu, vůně krému, místa atd. Vytvoření tohoto spojení vám automaticky pomůže pojmenovat vůni, kterou se snažíte rozpoznat.
Vůně jsou jako barvy. Máme mnoho odstínů zelené. A také mnoho vůní jablek! Zelené jablko nevoní stejně jako červené jablko. A červené jablko voní jinak, než jablečný štrůdl.
O FIRMĚ SENTOSPHERE
Francouzská firma SentoSphere je zaměřena na výrobu produktů, které podporují lidské smysly - čich, chuť, hmat, sluch a zrak. Založila ji parfumérka Véronique Debroise v roce 1989. Vedlo ji k tomu přesvědčení, že rozvíjet dětský čich je stejné důležité jako se učit matematiku nebo dějepis. Také si uvědomovala, že západní vzdělání má mezery ve výuce zaměřené na smysly.
Produkty firmy SentoSphere nesou mnoho ocenění. S ohledem na bezpečnost a kontrolu kvality zůstává výroba stále ve Francii. Dalším důvodem je důraz na ochranu životního prostředí, a proto je samozřejmá recyklace všech odpadů a minimální zátěž ovzduší, všechny produkty tak mají svůj původ z 80% surovin a komponentů vyrobených do vzdálenosti 400 km.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.